یک آواز

یادداشت روزانه

یک آواز

یادداشت روزانه

فقط تو مهمی

مهم نیست کجایی و با کی !  

مهم اینه که شاد و سلامت باشی !

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

گنجشکک اشی مشی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ http://ommidvar.blogfa.com

دورود /


این یک کامنت خصوصی است :

با توجه به عدم دسترسی من به آی دی سابقم ( omidvar_log@yahoo.com )
چنانچه مایل به ارتباط از طریق مسنجر با من بودید می توانید از این به بعدبا آی دی
omidvar_sayadi@yahoo.com با من در تماس باشید .
در ضمن خواهش میکنم هنگام add کردن چنانچه از آی دی جدید و یا غیر از آنچه
که پیشتر با من از آن طریق در ارتباط بوده اید خودتان را معرفی کنید .
مجددن تاکید میکنم که آی دی سابق دیگر در دسترس و مورد استفاده من نیست.
ممنون و متشکر . [گل]


وقت خوش ./././././././././././././././././.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد