یک آواز

یادداشت روزانه

یک آواز

یادداشت روزانه

تست خود شناسی واقعی

این برای من اومد :

تو یک تیپ "نابغه" هستی. تو می توانی ساکت و کم حرف باشی اما پشت ماسک خاموش و کم حرف تو، یک ذهن فعّال وجود دارد که به تو اجازه می دهد که همه موقعیّتها را تجزیه و تحلیل کنی و در پایان، راه حل های خلّاقانه و دور از ذهنی را انتخاب کنی! مردم عادی این تحلیلهای ذهنی تو را نمی فهمند و فکر می کنند که پنهانی مشغول دوز و کلک چیدن هستی!

به هر حال، سلیقه و اصالت، نقاط قوّت تو هستند و مردم وقتی که تو را بشناسند، به قضاوتها و تصمیماتت احترام می گذارند. و اگر یاد بگیری که فقط یک کم خوش برخورد تر باشی، می توانی رهبر بسیار خوبی باشی. تو مطمئنّاً چنین تصوّری را در همه ایجاد می کنی. فقط مطمئن شو که همه نقشه ها و دسیسه هایی که پشت پرده مشغول کار کردن روی آنها هستی، بی خطر باشند!



http://www.iranmatch.org/personality/index.php


شما هم امتحان کنید .
نظرات 8 + ارسال نظر
گنجشکک اشی مشی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ http://ommidvar.blogfa.com

دورود /


حالا من هی بهت بگم یه کم خوش برخوردتر باش .. گوش نمیدی که ...

اگه بودی الان به جای این احمدی نژاد خلق اله تو رو مسخره میکردن :دی


وقت خوش ./././././././././././././.

محمد نویری جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ق.ظ

قسمت نشد غمگین ترین آواز خود را در خلوت معصوم چشمانت بخوانم!

دلم هوای دو سه سال پیشوکرده که اونقدر کله خر بود م که قسمت نشد تا در کنار هم بمانیم!‌

محمد نویری جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ق.ظ http://noveiri.blogfa.com

ملیحه این بدحجابی که پست قبل زدی کار کیه؟
خوشمان آمد ازش!

ملیحه یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام ملیحه جون
راستش امروز حوصله ام سر رفته بود توی گوگل اسم خودم رو سرچ کردم ((ملیحه)) آدرس وب تورو دیدم ، این تست رو هم انجام دادم ... خیلی باحال بود گلم... تقریبا درست .
واسه من این اومد:

عارف
(تاثیر پذیر، برون گرا، آرمان گرا، احساسی)

تو یک تیپ "عارف" هستی، مهربان، خردمند و بخشنده. مثل بودای فرزانه، تو می توانی سخنران تاثیر گذاری باشی و می توانی استعدادهای خلاقانه ات را در راه پیشبرد اهدافی که قلبت برایت تعیین کرده است - و نه عقلت – بکار ببری.

ولی مراقب باش که دوستانت از این طبیعت آرام تو سوء استفاده نکنند. که این درست همان بلایی بود که بر سر مسیح آمد!

پیش از هرچیز دیگری، تو دوست داری که هماهنگ با جریان زندگی پیش بروی. ضمناً احتمالاً چیز دود کردنیی در این دنیا نمونده که تو دود نکرده باشی!! خیلی باحاله!!

آهان! راستی پرحرفی رو هم خیلی دوست داری!! این هم باحاله!

به هر حال ممنونم ازت گلم
شعر قشنگی هم داشتی...
خدا یار و نگهدارت

عاشق نام تو سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ http://malihelove.blogfa.com

من عاشقم مجنون تو . گمگشته در بارون تو
مجنون لیلی بی خبر در کوچه هایت در به در
مست و پریشون و خراب . هر آرزو نقش بر آب
شاید که روزی عاقبت آروم بگیرد در دلت

یک دوست چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام ملیحه جان
امیدوارم که کاملا سلامت باشی و روزگار را با شادی سپری نمایی.
با توجه به شناختی که من از تو دارم این فال رو به میزان زیادی درست می دونم و فقط در مورد اینکه گفته خوش برخورد تر باش موافق نیستم و تو رو کاملا خوش اخلاق و مهربون می شناسم.

راستی از اینکه می بینم که خیلی وقته که وبلاگت را آپدیت نکردی ناراحت شدم و امیدوارم مثل گذشته اندکی از انرژی همیشگی وجودت رو در این وبلاگ صرف کنی.

همچنین، مایلم شعرهای جدیدت رو که قطعا مثل قبلیها فوقالعاده هستن رو ببینم و بخونمشون.

موفق و پیروز باشی.
خدانگهدار

رضا ترلان سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.tarlan.blogfa.ir

سلام عزیز

نمیدونستم که اینجا می نویسی ... حالا که فهمیدم هم می بینم که اینجا هم خیای وقته که آپ نشده ... پیشاپیش تولدت مبارک ...

سونیا یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://65578.blogfa.com

سلام عزیزم وبت عالیه به منم سر بزن پشیمون نمیشی خواهش میکنم نظر هم بده ..التماس میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد