یک آواز

یادداشت روزانه

یک آواز

یادداشت روزانه

شبهای روشن

 

هر دمش با من دلسوخته لطفی دگر است ...

 

هر شب فقط به شوق خوابی که قراره ببینم می خوابم ! و هر شب ، بدون استثنا هر شب ، اون خواب قشنگ رو می بینم ... گاهی دلم می گیره که چرا فقط خوابه ! اما همیشه انقدر توی مدهوشی این خواب قشنگ غرق میشم که تلخی واقعیت نمی تونه هوشیارم کنه ! این شبهای قشنگ و این خوابهای قشنگ از اون نگاه قشنگ رو دوست دارم !

نظرات 1 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.gholombeha.blogsky.com

منم خوابامو دوست دارم!..هرچی که دلم میخواد تو دنیای واقعی تجربه کنم موقع خواب بهش فکر میکنم تا تو خواب تجربه ش کنم !..اصلا انگار خواب ی دنیای دیگه ست...با دردها و شیرینی ها . هیجانات خاص خودش !...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد